Diablo IV: Season of the Construct - Az 1.3.0 Patch Notes MAGYARUL

Diablo 4 patch, season 3

Diablo IV: Season of the Construct - Az 1.3.0 Patch Notes MAGYARUL
D4 patch 1.3.0.

1.3.0 Build#48780 (minden platform) 2024.Január 23.

Karakterosztály változások

A fejlesztők megjegyzése: Fontos számunkra, hogy amikor egy játékos úgy dönt, hogy teljes mértékben ráfókuszál egy képességbe, akkor ennek látszódnia kell. E cél érdekében számos új egyedi és legendás tárgyunk olyan készségeket céloz meg, amelyek még nem érték el teljes potenciáljukat.

Izgatottan várjuk, hogy mit érnek el a játékosok az új Unique tárgyainkkal, amik a következő képességekre hatnak: Barbár Rend képessége, a Druida Lightning Stormja és a Varázsló Meteorja. Az egyes osztályok néhány sürgető problémáját is megjavítjuk. A Cult Leaderrel rendelkező nekromantáknál a Minionoknak kicsit keményebben kell lecsapniuk, a barbároknak nem kell úgy érezniük, hogy a 3 Shout mindenképpen szükséges a sikerhez, a varázslóknál pedig a Lightning Spear képesség is képes lesz Vulnerable-é tenni a mobokat, ezeknek  pedig új build lehetőségeket kell nyitniuk. Vannak olyan frissítések olyan tárgyakhoz és képességekhez is, amelyek alulteljesítettek, mint például a Rogue távolsági Unique tárgyai és a Necromancer gólemje.

Hát akkor nézzük! :)

Új tárgyak

Paingorger's Gauntlets - Unique kesztyű

  • Az ellenségek sebzése nem alapképességgel 3 másodpercig jelöli őket. Amikor egy alapkészség először talál el egy megjelölt ellenséget, az alapkészség sebzése visszahat az összes megjelölt ellenségre, 100-200%[x] megnövelt sebzést okozva.

Aspect of Adaptability

  • Ha 50% maximális resource alatt használod, a Basic Skill 3 resource-t generál használatonként.
  • Ha 50%-os resource-nál vagy felette használod, a Basic Skill 40-80%-kal megnövelt sebzést okoz.

Juggernaut's Aspect – Defensive

  • Kapsz 0,75 -1,25 armort, de a kitérésednek(evade) 100%-kal megnöveli cooldown-ját..

Tárgyak változásai

 Ring of Starless Skies

  • Az Unique erő megváltozott.
    • Előző: Egy Core skill használata csökkenti 12%.kal az erőforrás költséget (resource), maximum 40%-kal. Amint nem Core skillt használsz reset-elődik.
    • Új: Az erőforrás (resource) költése csökkenti az resource költségeidet és 3 másodpercig x10%-kal növeli a sebzésedet, maximum 40%-kal.
  • Offensive Aspect of the Expectant
  • A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.

Melted Heart of Selig

  • Az „All stat” értéke duplázódott.
  • A Core skill sebzés helyett Movement Speed lesz.
  • A „Damage while Healthy”  statja háromszorosára nőtt.
  • Unique erő megváltozott
    • Előző: Plusz 30 maximális resource. Ezen kívül, amikor sebzést kapsz, 3 resource-t vesztesz el minden 1% életedért, amit elvesztettél volna.
    • Új: Plusz 60 maximális resource. A beérkező sebzés 75%-a 2 resource-ba kerül minden 1% életedért, amit elveszítettél volna.

Overpower

  • Az Overpower támadások mostantól +1% sebzést kapnak, az eddigi +2% helyett, az életerőd 1%-áért amikor „Fortify” vagy.
  • Az Overpower támadások mostantól +1% sebzést kapnak az alapéleted minden 1%-áért, ami az alapéleted felett bónuszban van.

Új tárgyak

Ring of the Ravenous

  • A Rend időtartamát 2,0-4,0 másodperccel megnöveli. Az ellenségek Brawling Skills-szel való sebzése 2 Rend's Bleed stack-et ad. Ez a hatás csak 4 másodpercenként egyszer fordulhat elő ellenségenként.

Aspect of Sundered Ground – Offensive

  • Minden 25 másodpercben az Upheaval garantáltan Overpower lesz és 10-20%-kal megnövelt sebzést okoz. Ez 4 másodperccel csökken, ha az Upheaval egy bosson vagy egy eliten lesz Overpower.

Képességek

Charge

  • Az alapsebzés 900%-kal nőtt, 0,25-ről 2,50-re.
  • A Enchanted Charge támadás sebzése 150%-kal nőtt, 0,6-ról 1,5-re.
  • A Power Charge már nem igényel becsapódást a Charge cooldown-jának csökkentéséhez, és mostantól egy boss támadása ezzel a képességgel 6 másodperccel csökkenti a cooldown-t.

Leap

  • Az alapsebzés 30%-kal nőtt.

Passzívok

Brute Force

  • Az Overpower sebzése rangonként 15%-ról 8%-ra csökkent.

Walking Arsenal

  • Az egyes fegyverbónuszok időtartama 8-ról 10 másodpercre nőtt.
  • Az összes bónuszból származó kiegészítő sebzés 15%-ról 20%-ra nőtt.
  • Az összes bónusz birtoklása mostantól 20%-kal növeli a támadási sebességet is.

Unconstrained

  • A Berserking sebzésbónusz 60%-ról 100%-ra nőtt.

Gushing Wounds

  • A bónusz vérzés mértéke 115%-ról 140%-ra nőtt.
  • Az Overpower robbanás sebzése 70%-ról 85%-ra nőtt.

Weapon Expertise

  • A  szintlépéshez szükséges időt 50%-kal csökkentették.

Paragon

Marshal Glyph

  • Mostantól 4 másodperccel csökkenti minden képesség cooldown-ját, kivéve a Shout skillekét, ahelyett hogy minden Shout képesség cooldown-ját csökkentené 1,2 másodperccel.

Tárgyak változásai

Resource Aspect of Echoing Fury

  • Mostantól másodpercenként 6-10 Fury-t generálsz, amíg bármelyik Shout képesség aktív, ahelyett, hogy másodpercenként 2-4 Fury-t generálnál minden egyes aktív Shout képesség után.

Offensive Aspect of Limitless Rage

  • A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható

Veteran Brawler’s Offensive Aspect

  • A stackenkénti bónusz sebzés 15%-20%-ról 6%-8%-ra csökkent, a 225%-300%-os maximális bónusz 30%-40%-ra csökkent.

Offensive Aspect of Ancestral Charge

  • A bónusz sebzés 75%-125%-ról 20%-30%-ra csökkent.

Offensive Aspect of Encroaching Wrath

  • A Weapon mastery bónusz sebzése 82-100%-ról 40-60%-ra csökkent.
  • A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.

Ring of Red Furor

  • A sebzésbónusz mostantól 5 másodpercig használható.

Új tárgyak

Unsung Ascetic's Wraps

  • A Lightning Storm minden egyes alkalommal, amikor növekszik, 1 további csapást oszt ki. A Lightning Storm kritikus sebzés hatására a villám kétszer csap le, 10-20%-kal megnövelt sebzést okozva.

Virulent Aspect – Utility

  • Amikor a Rabies megfertőz egy ellenséget, csökkenti a cooldown-t 0,3-0,6 másodperccel. Ez a megháromszorozódik, ha eliteket fertőz meg.

Képességek 

Enhanced Rabies

  • A maximális sebzésbónusz 30%-ról 60%-ra nőtt.

Lacerate

  • A cooldown 45-ről 35 másodpercre csökkent.

Prime Lacerate

  • Megváltozott hatás: A Lacerate találatok 3% maximális életet gyógyítanak, kritikus találatoknál ez  6%-ra nő.

Cataclysm

  • A Twister sebzése 23%-ról 46%-ra nőtt.
  • A villámsebzés 77%-ról 95%-ra nőtt.

Supreme Cataclysm

  • A sebezhetőség (Vulnerable) időtartama 3-ról 6 másodpercre nőtt.

Passzívok

Mending

  • A kapott kiegészítő gyógyulás 5%-ról 6%-ra nőtt.

Thick Hide

  • A kapott Fortify 6%-ról 10%-ra nőtt.

Unrestrained

  • A Control imparing hatások időtartamának csökkentése 3%-ról 5%-ra nőtt.
  • Ha 50%-kal a maximális életerőd feletti Fortify van rajtad, akkor ez a hatás csak duplázódik a korábbi triplázás helyett.

Natural Fortitude

  • Az alakváltásnál szerzett Fortify 1,4%-ról 2%-ra nőtt.

Bestial Rampage

  • A szükséges alakváltás időtartama 2,5 másodpercről 2 másodpercre csökkent.
  • A támadási sebesség bónusz 25%-ról 30%-ra nőtt.

Spirt Boonok

Prickleskin

  • A Thorns 0,15-ről 0,6-ra nőtt. (1194-ről 4776-ra).

Gift of the Stag

  • A maximális spirit 10-ről 20-ra nőtt.

Avian Wrath

  • A Critical Strike Damage bónusz mostantól additív helyett multiplikatív

Paragon

Tectonic

  • A bónusz Lucky Hit Chance 15%-ról 20%-ra nőtt.

Poise

  • A Barrier a maximális életerő 5%-áról 15%-ra nőtt.
  • Az időtartam 4 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

Wilds

  • A passzív companion sebzésbónusz 80%-ról 120%-ra nőtt.

Tárgyak változásai

Aspect of the Blurred Beast

  • Korábban: Rohanás közben a Shred megtámadja a közeli mérgezett ellenségeket, és azonnal 70-100%-os mérgezési sebzést okoz nekik.
  • Új: Rohanás közben Shred megtámadja a közelben lévő mérgezett ellenségeket, és 20-40%[x] megnövelt sebzést okoz nekik.

Aspect of Metamorphic Stone

  • A Boulder spirit költsége 50-ről 40-re csökkent.

Aspect of the Unsatiated

  • A spirit generálás és a bónusz sebzés 20-30%-ról 30-40%-ra nőtt.

Aspect of Retaliation

  • A bónusz sebzés 20-40%-ról 20-30%-ra csökkent.

Új tárgyak

Mutilator Plate

  • Vérlándzsát kapsz, és amikor a Vérlándzsa sebzést okozna neked, ehelyett FOrtify leszel a maximális életed 1-2%-ával, és 5% esélye van arra, hogy Blood Orb jelenjen meg. A Blood Lance 10-20%[x] megnövelt sebzést okoz.

Shattered Spirit's Aspect - Offensive

  • A Bone Spirit használata 18 csontszilánkot is kilő minden irányba, 200-400%[x] megnövelt sebzést okozva és 6 essence-t generálva minden eltalált ellenségre.

Képességek

Iron Maiden

  • A sebzés 0,2-ről 0,3-ra nőtt.

Horrid Iron Maiden

  • A bónusz sebzés 20%-ról 30%-ra nőtt.

Corpse explosion

  • A Lucky hit esélye 40%-ról 25%-ra csökkent.
  • Az alapsebzés 50%-ról 70%-ra nőtt.
  • A Blighted Corpse Explosion sebzése 110%-ról 95%-ra csökkent.

Blight

  • A DoT 80%-ról 95%-ra nőtt.

Sever

  • A kezdeti sebzés 66%-ról 75%-ra nőtt.
  • A visszatérő sebzés 21%-ról 25%-ra nőtt.

Bone Spirit

  • A sebzés 3%-ról 4%-ra nőtt az elhasznált Essence-enként kapott bónusz sebzés.

Dreadful Bone Spirit

  • Mostantól a maximálisEssence 30%-át állítja vissza, a korábbi plusz 30 Essence helyett.

Acolyte's Decompose

  • Korábban: Te és mininok 10%[x] megnövelt sebzést okoznak a bomlásnak indult ellenségeknek.
  • Új: A Decompose 1,5 másodpercenként 4 másodpercig sebezhetővé (vulnerable) teszi az ellenségeket.

Initiate's Decompose

  • Korábban: A bomlás 50%-kal lassítja az ellenséget.
  • Új: Ha legalább 1,5 másodpercig folyamatosan használod a Decompose-t, akkor 5 másodpercig 30%[+] mozgási sebességet kapsz.

Dreadful Blood Mist

  • Korábban: A Blood Mist minden egyes alkalommal, amikor eltalál egy ellenséget, a maximális életed 0,5%-ával ad Fortify-t..
  • Új: A Blood Mist megszűnése után 4 másodpercig +10% kritikus találati esélyt kapsz.

Bone Prison

  • A játékosok és minionok mostantól szabadon áthaladhatnak a Bone Prison-on.
  • Az Enhanced Bone Prison és a Ghastly Bone Prison funkcionalitása felcserélődött.

Enhanced Bone Prison

  • A benne lévő ellenségek sebezhetőek (vulnerable).

Ghastly Bone Prison

  • Ha egy ellenséget csapdába ejt a Csontbörtön, 25 essence-t kapsz, plusz további 5-öt csapdába esett ellenségenként.

Dreadful Bone Prison

  • Korábbi: Fortify a maximális életed 8%-áért minden egyes Bone Prison által csapdába ejtett ellenség után.
  • Új: 0,5 másodperccel csökkenti a képesség cooldown-ját a Bone Prison által csapdába ejtett ellenségenként, legfeljebb 3 másodpercre.

Passzívok

Ossified Essence

  • Mostantól az aktuális bónusz jelenik meg a tooltip-en.

Book of the Dead

Golem

  • Amikor a gólemek befejezik aktív képességük használatát, először megpróbálnak egy új közeli ellenséget megcélozni, mielőtt visszatérnének az előző célpontjukhoz.

Blood Golem és Iron Golem

  • Az alaptámadások mostantól a fő célpont körüli területen lévő ellenségeket találják el.

Bone Golem

  • Az aktív képesség mostantól a gólemnek a páncélod 70%-ának megfelelő Thorns-t biztosít a Taunt időtartamára.

Bone Mage

  • Mostantól az alapélet helyett a maximális életed alapján kapsz Fortify-t.

Skeleton Priest

  • A gyógyulás 25%-ról 40%-ra nőtt a 8 másodperces időtartam alatt.

Paragon

Cult Leader Legendary Paragon Node

  • Korábban: A minionok 15%[x] megnövelt sebzést okoznak minden egyes aktív minion típussal.
  • Új: A minionok 10%[x] megnövelt sebzést okoznak minden egyes 20%[+] támadási sebesség bónuszuk után.

Golem

  • A kiegészítő bónusz 25% életerőről 25% sebzésre változott.

Tárgyak változásai

 Aspect of Swelling Curse

  • Korábban: A Bone Spirit a megtett távolság alapján megnövelt sebzést okoz, akár 15-25%[x].
  • Új: A Bone Spirit kritikus találati esélye 15-25%-kal[+] megnövekedett. A maximális esszenciád minden egyes eltalált ellenséggel után 15 másodpercig 2-vel nő.

 Torturous Aspect

  • Korábban: Az Iron Maiden által sújtott ellenségek [15-25]%-os eséllyel kábulnak el 1 másodpercig, amikor közvetlen sebzést okoznak.
  • Új: Az Iron Maiden mostantól Darkness képesség is, és shadow sebzést okoz. A Iron Maiden által sújtott ellenségek [15-25]% esélyt kapnak arra, hogy 1 másodpercre elkábulnak, amikor közvetlen sebzést okoznak.

Rotting Aspect

  • A további holttestek létrehozásának esélye 30-60%-ról 50-100%-ra nőtt.

Hulking Aspect

  • A gólem aktív cooldown csökkentésének esélye 2-5%-ról 4-10%-ra nőtt.
  • A holttestek létrehozásának esélye 1,0-2,5%-ról 2%-5%-ra nőtt.

Új tárgyak

Beastfall Boots

  • Amikor egy Ultimate képességet használsz, a következő alapképességed az összes energiádat elhasználja, és 0,5-1,5%-kal megnövelt sebzést okoz minden egyes elhasznált energiával. A Cooldown használata 5 energiát állít vissza.

Resistant Assailant's Aspect – Defensive

  • A Concealment megtörése 4 másodpercig +10% resistet és maximális resistet biztosít minden elemmel szemben. Egy elit ellenség megölése 6-10 másodperccel csökkenti a Concealment cooldown-ját.

Képességek

Blade Shift

  • A sebzés 16%-ról 20%-ra nőtt.
  • Az időtartam 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.

Fundamental Invigorating Strike

  • A sebezhetőség (vulnerable) mostantól akkor érvényes, amikor 85% energia alatt vagy, a korábbi 75% energia helyett.

Enhanced Caltrops

  • Előző: Az ellenségek 5%[x] megnövelt sebzést kapnak tőled minden másodpercben, amikor a Caltropsban vannak.
  • Új: Az ellenségek a Caltropsban 10%[x] megnövelt sebzést kapnak tőled, másodpercenként 5%[x]-kal növelve.

Rain of Arrows

  • A hatóidő 15%-kal csökkent.
  • A nyilak első hulláma mostantól közelebb csapódik a játékoshoz.

Cold Imbuement

  • A Chill mostantól képzettségi rangonként 5%-kal nő, az eddigi 2,5%-ról.

Blended Cold Imbuement

  • Eltávolítottuk a kritikus találat követelményét, és 20%-ról 35%-ra növeltük a Lucky Hit esélyét.

Mixed Poison Imbuement

  • Előző: Lucky Hit: A Méreggel átitatott képességek akár 30% esélyt adnak arra, hogy kétszer annyi mérgező sebzést okozzanak.
  • Új: Lucky Hit: A Méreggel átitatott képességek legfeljebb 30%-os eséllyel csökkentik a Poison Imbuement cooldown-ját 2 másodperccel.

Forceful Arrow

  • A Vulnerable időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.

Enhanced Penetrating Shot

  • Korábban: A Penetrating Shot 10%[x] megnövelt sebzést okoz minden egyes ellenségen, akit átszúr.
  • Most: A Penetrating Shot 10%[+] %-kal megnövelt kritikus találati eséllyel rendelkezik. Ha a Penetrating Shot legalább 3 ellenséget sebez meg, akkor 5 másodpercig 10%[+] kritikus találat esélyt kap.

Improved Penetrating Shot

  • Korábban: Ha a Penetrating Shot legalább 3 ellenséget megsebez, a következő Penetrating Shot 20%[+] megnövelt kritikus találati eséllyel rendelkezik.
  • Új: A Penetrating Shot további 10%[x] megnövelt sebzést okoz minden egyes eltalált ellenség után.

Passzívok

Close Quarters Combat

  • A Damage vs. Crowd Controlled bónusz konverziós százalékának mértéke 40%-ról 10%-ra csökkent.
  • A stackenkénti támadási sebesség 10%-ról 15%-ra nőtt.

Precision

  • Előző: A kritikus találat a Marksman Skill-lel precizitást biztosít. Precizitás stack-enként 4%[x] kritikus sebzést kapsz, maximum 20%[x] értékig. Ha elérted a maximális Precizitást, a következő Marksman Skilled garantáltan Kritikus Csapás lesz, és 40%[x] megnövelt kritikus sebzést okoz, majd elfogyasztja az összes Precizitás stack-et.
  • Új: Minden egyes Marksman skill használata 1stack Precizitást biztosít, vagy 2-t, ha kritikus csapás volt. Amikor elérsz 6 stacket, a következő Marksman Core vagy Ultimate Skilled garantáltan Critical Strike lesz, amely x50%-kal megnövelt Critical Strike Damage-t okoz, és felemészti az összes Precision stacket. Ez a sebzés tovább növekszik a Critical Strike Damage bónuszod x15%-ának megfelelő összeggel.

Chilling Weight

  • Korábban: A Chilled ellenségek mozgási sebessége tovább csökken 10/20/30%-kal.
  • Új: A Chilled ellenségek mozgási sebessége tovább csökken 10/20/30%-kal, és 5/10/15%[x] megnövelt Chill hatásra teszel szert.

Concussive

  • Korábban: Miután visszalöktél vagy leütöttél egy ellenséget, 4%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz ellenük 4 másodpercig.
  • Új: Egy ellenség visszalökése vagy leütése után 4%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz 4 másodpercig.

Paragon

Leyrana's Instinct

  • Korábban: Amikor a Inner Sight megtelik, 1,5 másodpercig 100%[+] Dodge esélyt kapsz.
  • Új: Amikor a Inner Sight megtelik, 2 másodpercig 100%[+] Dodge esélyt kapsz. A következő 3 Core képességed további sebzést okoz, amely a Core képességed sebzésbónuszának 20%[x] %-ával egyenlő.

Tárgyak változásai

Bladedancer's Aspect

  • A keringő pengék mostantól minden ellenséget 2-szer találnak el, az eddigi 3-ról csökkentve.

Fejlesztői megjegyzés: Ez a változtatás azért történt, hogy megfelelően illeszkedjen a vizuális megjelenéséhez.

  • Korábban: A Twisting Blades rövid ideig keringenek, miután visszatérnek hozzád, és találatonként a Twisting Blades visszatérési sebzésének 10-15%-át okozzák. A visszatérő pengék távolsága alapján a keringési sebzés a visszatérési sebzés 20-30%-ára nő.
  • Új: A Twisting Blades rövid ideig kering, miután visszatérnek hozzád, és találatonként a Twisting Blade visszatérő sebzésének 20-30%-át okozzák.

Aspect of Stolen Vigor

  • Korábban: A Momentum Key Passive minden egyes stack.je 0,04-0,08 életet gyógyít másodpercenként.
  • Új: A Momentum Key Passive minden egyes stack-je 0,04-0,08 életet gyógyít másodpercenként, és 5% sebzéscsökkentést biztosít.

Icy Alchemist

  • Korábban: Lucky Hit: Egy Frozen vagy Chilled ellenséget egy Shadow Imbued képességgel megsebzel,akkor 75% esély van egy robbanásra, amely 0,3-0,48 Cold sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek, és 25% esély van hogy Chilled lesz.
  • Új: Lucky Hit: Egy Shadow Imbued képesség 75%-os eséllyel robbanást vált ki, amely 0,3-0,48 cold sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek, és 25% esély van hogy Chilled lesz. Ha már korábban is Chilled vagy Frozen voltak, akkor ezt a sebzést 100%-kal[x] növeli.

Toxic Alchemist

  • Előző: Lucky Hit: Egy megmérgezett ellenség megsebezése egy Shadow Imbued képességgel  megsebzel, akkor 75% esély van egy mérgező robbanásra, amely 5 másodperc alatt 0,15-0,2 mérgező sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek.
  • Új: Lucky Hit: A Shadow Imbued képességek 75%-os eséllyel hoznak létre egy mérgező robbanást, amely 5 másodperc alatt 0,2-0,3 mérgező sebzést okoz a célpontnak és a környező ellenségeknek. Ha az ellenség már korábban is mérgezett volt, akkor ezt a sebzést 100%-kal[x] növeli.

Windforce

  • A szerencsés találat esélye 20%-30%-ról 30%-40%-ra nőtt.

Skyhunter

  • Damage to Distant Enemies cserélve lett Critical Strike Damage-re.
  • A Critical Strike Damage affix értéke ~100%-kal nőtt. Ez nem vonatkozik az inherens Critical Strike Damage Affixre.
  • A frissítve lett, hogy tükrözze a Precision Key Passive változását.
  • Korábban: Az első közvetlen sebzés, amit az ellenségnek okozol, garantált kritikus csapás. Ha maximális stacked volt a Precision Key Passive-ból amikor használod a skillt, kaptál 20-30 energiát, ez csak egyszer fordulhat elő használatonként.
  • Új: Az első közvetlen sebzés, amit az ellenségnek okozol, garantált kritikus találat. Amikor a Precision Key Passive-t használod fel egy képességhez, az adott képesség x10-30%-kal megnövelt Critical Strike Damage-t kap, és 20-40 energiát nyersz vissza.

Eaglehorn

  • Korábbi: A Penetrating Shot 30-80%-os eséllyel lő ki olyan nyilat, amely lepattan a falakról. Ha 5 ellenséget megsebezel a Penetrating Shot-tal, a következő skillel az ellenségek 3 másodpercig sebezhetővé válnak.
  • Új: A Penetrating Shot 3 másodpercre sebezhetővé teszi az ellenségeket. Minden 4. használat a falakról visszapattanva 20%-40%[x] bónusz sebzést okoz.

Új tárgyak

Starfall Coronet

  • A Meteor mostantól 2 charge-dzsal és 11-6 másodperces cooldown-nal rendelkezik mana  helyett, és 3 további meteort dob le a célpont körül. Meteor's Enchantment és az Enhanced Meteor 1 további meteort dob le.

Aspect of Shredding Blades – Offensive

  • Az Ice Blade képesség hatására 20%-kal[+] megnő a sebezhetőség (vulnerable) esélye, és az időtartama 4 másodperccel nő. 15-25%[x] sebezhető (vulnerable) sebzésre teszel szert.

Képességek

Ball Lightning

  • A Enhanced Ball Lightning úgy változott, hogy az attack rate az attack speeddel együtt 25%-ra nő.

Blizzard

  • A Mage's Blizzard feltétele, hogy 50 mana felett kelljen varázsolni, megszűnt.

Lightning Spear

  • A kritikus csapások mostantól 3 másodpercig sebezhetővé teszik az ellenfeleket.

Paragon

Searing Heat

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Critical Strike Chance bónusz nem megfelelően érvényesült.
  • A Critical Strike Chance bónusz +10%-ról 12%-ra nőtt.

Elemental Summoner

  • A Conjuration sebzés bónusza x3%-ról x5%-ra nőtt.

Burning Instinct

  • Az x1% bónusz Burning sebzés eléréséhez szükséges intelligencia mennyisége 75-ről 25-re csökkent.

Tárgyak változásai

Offensive Aspect of Shattered Stars

  • A meteoritok sebzése úgy módosult, hogy az a meteor sebzésének 20-30%-a legyen.

Staff of Lam Esen

  • A Charged Bolt esélye, hogy odavonzza az ellenséget, 30-50%-ról 40-60%-ra nőtt.

Iceheart Brais

  • Az esélye, hogy ellenségek halálakor Frost Nova keletkezik, 11-20%-ról 21-30%-ra nőtt.

End-game

  • A Helltide mostantól minden órában aktív lesz, 5 perces szünettel a két óra között. A Helltide minden órában 55 percen keresztül lesz aktív.
  • Annak érdekében, hogy a játékosok könnyebben megszerezhessék a Distilled Fear-t, átdolgoztuk a Distilled Fear begyűjtésének módját a Nightmare Dungeons-ban.
  • A játékosok egy legalább 30-as szintű Nightmare Dungeon befejezése után kapnak egy Distilled Fear-t.
  •  A 30. szint után minden 10. szint után egyre nagyobb az esélye annak, hogy további Distilled Fear-t kapunk.
  • A 90. Tier vagy nagyobb Nightmare Dungeonok teéjesítése  3 Distilled Fears-t ad.
  • A Purified Sigil a Nightmare Dungeon befejezéséért mostantól mindig 1 Tierrel nagyobb Sigilt ad, mint az éppen befejezett Nightmare Dungeon.

Tágyak változásai

Scrolls of Escape

  • Mostantól ezek is megjelennek a ládában, ha a földön hagytuk (mint a legendary cuccok)
  • A limit 20-ról 99-re nőtt.
  • Úgy jelennek meg mint a legendary tárgyak, hogy nehezebb legyen elvéteni őket, amikor a földre esnek.

Scattered prism

  • Csökkent az esélye annak, hogy egy elit szörny legyőzésekor Scattered Prism essen.
  • Scattered Prism mostantól a Legion event ládákból is eshet.

A materiálok limitje 99,999-ről 999,999-re lett emelve.

Az Avarice elleni harc során előbukkanó Treasure Goblin-ok mostantól ugyanolyan loot-ot adnak, mint a normálisan előforduló Treasure Goblin-ok.

A World Tier III és IV World Boss heti ládái most már adhatnak Unique tárgyat.

A World Bossok  által dobott cuccok Item Powerje igazítva lett:

  • Korábban: +100 a minimumhoz, +100 a maximumhoz
  • Új: +65 a minimumhoz, +25 a maximumhoz

Fejlesztői megjegyzés: A World bossok célja, hogy a szintedhez képest erős lootot adjanak. Ezzel a változtatással magas szinten a játékosok a World Bossoktól maximális Item Powerrel rendelkező felszereléseket fognak kapni.

Az End-game bossok, például Varshan és Zir által elejtett tárgyak, Item Power tartományai csökkentek a rare és legendás tárgyak esetében. Az Unique tárgyak ereje nem változott. Példák (vegyük figyelembe, hogy az Unique tárgyak jelenlegi tartománya korábban az összes tárgy tartománya volt):

  • Varshan a WT3-ban (55 szint)
    • Unique tárgy erejének tartománya: 675-750
    • Rare/legendary tartomány: 650-725
  • Grigoire a WT4-ben (75. szint)
    • Unique tárgy teljesítménytartománya: 850-925
    • Rare/legendary tartomány: 800-875
  • Beast in the Ice (85. szint)
    • Unique tárgy teljesítménytartománya: 900-925
    • Rare/legendary tartomány: 850-925
  • Duriel változatlan marad (mindig 925-öt dob)

Nightmare Dungeon

A Nightmare Dungeon Item Power skálázása kiigazításra került, hogy a magas szintű Nightmare Dungeonokban következetesebben dobjon magas Item Powerrel rendelkező lootot. Példák:

Szörnyek 100-as szinten

  • Legendary Item Power tartomány:
    • Előző: 820-925
    • Új: 845-925
  • Rare tárgyak Item Power tartomány
    • Előző: 785-925
    • Új: 810-925

Szörnyek 125. szinten

  • Legendary Item Power tartomány
    • Előző: 845-925
    • Új: 910-925
  • Rare tárgyak Item Power tartomány
    • Előző: 810-925
    • Új: 885-925

Minden 144. szint feletti szörny (Nightmare Dungeon Tier 90+) mostantól garantáltan 925-ös Item Powerrel rendelkező tárgyat dob.

Egyéb

  • A gyógyitalok száma többé nem fog visszaállni, miután ajátékos meghal és egy másik játékos újraéleszti.
  • A Hatred's Chosen hatása többé nem a Lucky Hit-en alapul.
  • A Greed Shrine mostantól további aranyat dob miután lejárt. A dobott arany mennyiségét az határozza meg, hogy hány ellenséget öltél meg, amíg a buff aktív volt.
  • Az Uber-Unique tárgyak mostantól transzmogként is feloldhatók.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Új beállítás, amivel lehetővé tesszük a világban való navigálást teljes billentyűzetvezérléssel - beleértve a W-A-S-D billentyűkkel történő mozgást - az egér helyett.
  • A különböző bónuszok, mint például a Berserking, mostantól azt is jelzik, hogy a kapcsolódó sebzésbónusz additív vagy multiplikatív.
  • Az események ideje (word boss, legion event stb) mostantól megjelennek a világtérképen.
  • A Chill vizuális effektje mostantól vizuálisan növekszik, jelezve, hogy a Chilled karakter milyen közel van a megfagyáshoz (frozen).
  • A lovagláshoz tartozó akciógombok kiosztásán javítottunk, hogy kontrollerrel is jobban játszható legyen..
  • Mostantól egy további stash is elérhető a ládában, amelyet aranyért lehet megvásárolni a játékban. A maximálisan elérhető lapok száma mostantól 6.
  • A Helltide Chest of Mysteries és a Living Steel Chest ikonjai frissültek, hogy vizuálisan jobban megkülönböztethetők legyenek a többi láda ikonjától.
  • Az arany mennyiségének megerősítésére szolgáló gombot a kontrolleren a kereskedelmi felületen Yor háromszögre változtattuk a konzolon. Ez lehetővé teszi, hogy az A vagy X megnyomásával a konzolon megjelenjen a virtuális billentyűzet, hogy kereskedés közben manuálisan be lehessen írni az aranymennyiséget.
  • Új módot vezettünk be a játékosok számára, hogy könnyebben meg tudják változtatni a skill tree-t:.
  • A játékosok mostantól egész ösvényeket vagy Skill típusokat vonhatnak vissza, miközben egy előnézetet látnak az egészről.
  • A játékosok azt is láthatják, hogy hány Skill pontot fognak visszakapni, és hogy ez mennyi aranyba fog kerülni előre.

A fejlesztő megjegyzése: Az új Respec lehetőségek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy könnyen és rugalmasan visszavonják vagy újra hozzáadják a képességeiket. Célunk ezekkel a kiegészítésekkel az, hogy a pontok kiosztása és visszatérítése kevésbé legyen időigényes, miközben a játékosokat több kísérletezésre ösztönözzük.

HIBAJAVÍTÁSOK

Kisegítő lehetőségek

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta fel a materil mennyiségét.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a párbeszédek és a lorebookok feliratozása nem volt kikapcsolható.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó hibásan működött, amikor ismételten megnyitotta egy vendor szolgáltatásai menüjét.

Játékmenet

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos akkor is képes volt támadni, amikor a karakterük testének egy része a Suppressor mezőn kívül volt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a maximális életet százalékkal növelő hatások (például az erőnlét-elixír) nem vették figyelembe bizonyos más maximális életbónuszokat, például a felszerelésen lévő affix által nyújtottakat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Drowned Sea Hag túl sok miniont hozhatott létre.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikorEcho of Lilith még mindig támadhatta a játékost, miután a második fázisában már legyőzték.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Umbral aspekt nagy mennyiségű resource-t adhatott, crown controll képességeket használtunk Structure ellenfeleken.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor különböző képességek és hatások, mint például a Devouring Blaze, nem tekintették a Staggered bossokat crown controll ellenségnek.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Butcher egy helyben állt, ha a játékos egy Resplendent chest közelében állt.

Barbár

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bone Breaker legendary paragon node-nak nem volt buff indikátora.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Earthstriker aspektus garantált Overpower hatása Basic támadásoknál is aktiválódhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a egy Aspect of Ancestral Charge által idézett Ancient Charge képességet használt, akkor az nem váltott ki robbanásokat a Brawler aspektusból.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Hammer of the Ancients  tervezettnél több sebzést okozott, mivel az VIolent bónusza akkor is érvényesült, ha a Furios fejlesztés volt kiválasztva.

Druida

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Envenom tooltipje additívnak mutatta a sebzésbónuszát, holott az multiplikatív volt.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Enhanced Ravens nem növelte a kritikus csapás esélyét az eltalált ellenségeknél.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Dire Wolf's Aspect nem vette figyeleme, hogy a Grizzly Rage is vérfarkas képzettségként működik.

Necromanta

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ring of Starless Skies bónusza megszűnt, amikor a Gore Quills aspekt aktiválva volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shadow és  Bone Mage-ek tudtak Blizzardot varázsolni, amikor a Coldbringer aspektus aktív volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Blood Mist nem aktiválódott, amikora játékos egy bandita füstbombájának hatása alatt állt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Splintering Aspekt több mint 2x skálázódott, amikor kétkezes fegyveren használták.

Rogue

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Tibault's Will megnövelte a kombó pontok felső határát.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bladedancer's aspect használata közben a visszatérő Twisting Blades a teljes Poison Imbue Damage-t alkalmazta, az aspektus leírásában részletezett várható százalékos sebzés helyett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Paragon Glyph Snare nem kapta meg a bónuszt a Smoke Grenade képesség után, pedig a Explosive Verve aspektus hatására az csapda-képességnek számít.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Gorger ellenségek még mindig célba vehették a Concealment hatása alatt álló Rogue játékosokat a kábító támadásukkal.

Sorci

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Teleport varázslat használatakor nem működtek megfelelően a különböző képességek és hatások, amelyeket a kitérés biztosítanak, például Esu's Heirloom és Flickerstep egyedi képességei.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Oculus által biztosított bónusz evade értéke nem nőtt, amikor a fegyvert fejlesztettük a kovácsnál.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ball Lightning a tervezettnél sokkal több sebzést okozott.
  • A fejlesztő megjegyzése: A Ball Lightning a Enchanted fejlesztés miatt nem szándékosan  nagy sebzést okozott. Ez a hibajavítás visszaállítja az ezzel a képességgel okozott sebzés mennyiségét a tervezett mennyiségre.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Static Surge legedary node aktiválódott olyan képességek hatására amik automatikusan cast-olódnak, például Chain Lightning enchantment.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Ice Shard-ok azonnal felrobbantak, amikor a Deep Freeze (Mélyfagyasztás) skillta Frozen Tundra aspektussal együtt használtuk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Battle Caster aspektusból származó buff váratlanul leeshetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a  Protection passzív nem vette figyelembe a barrier generálásához adott bónuszokat.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy problémát a Season Journey menüben, amikor egy fejezetének teljesítéséért kapott aspektusok felett néha nem jelent meg az aspektus neve.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Minimap ikonja - amely jelzi, hogy a ládában új tárgyak vannak (azaz visszaszerzett elveszett tárgyak) - csak akkor jelent meg, ha közel volt a játékos a ládához.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Creatures of Night-nak helytelen volt a tooltipje.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos statisztikák nem minden osztály esetében jelentek meg a karakter adatainak ablakában, például a kétkezes fegyverek sebzése nem jelent meg a nekromanták esetében.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az X vagy a négyzet megnyomása a konzolon megerősítette a Legendás vagy Unique tárgy betörését.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a kontrollerrel való navigáció a vendor visszavásárlási menüjében nem működött megfelelően.
  • Javítottunk különböző eseteket, amikor a minimap pontatlan volt.
  • Javítottunk különböző eseteket, amikor a küldetés jelzők és a célok pontatlanok voltak.

Küldetések és dungeonok

  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt az Flooded Depths-ben való előrehaladás megakadhatott, ha a létrán való átkelést kihagytuk a Teleport segítségével.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Animus Urnát a Bastion of Faith-ben át lehetett ugrani, ha a Leap vagy a Teleportot használtuk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos megakadhatott Uldur's Cave-ben, ha minden ellenséget megöltünk a második barikád lerombolása előtt.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Nostrava Deepwoodban a Slay All Enemies küldetés során néhány ellenséget nem jelöltek a minimapon.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az elitek, amelyek eredetileg ártalmatlan emberekből alakultak át, újra feltámadhattak, miután legyőzték őket.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tomb Lord boss a Shifting Cityben teleportálhatott a boss arénán kívülre, ami a harc újraindítását eredményezte.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor nem volt Healing Well a Conclave-ban.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Battle Hardened nightmare dungeon affix akkor is adhatott sebzéscsökkentést, ha a játékos életereje 90% felett volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sealed Penitent's Cache küldetés nem adott megfelelő jutalmat a teljesítésért.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor a Final Straw küldetés nem fejeződött be megfelelően.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Quest Objective nem frissült, amikor az Acts of Atonement küldetés során a Cellar-ba léptünk.

És még...

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor egy sérült tárgy javítása a kovácsműhelyben tovább csökkentette a tárgy tartósságát.
  • Különböző stabilitási, vizuális és teljesítménybeli javítások.

Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket, 

Voltam, Vagyok, Leszek: realfalcon

Forrás

Fordítás: Vtom