Diablo IV: Indul a vágóhíd! - Az 1.2.3 Patch Notes MAGYARUL

December ötödikén magasabb fokozatra kapcsol a pokol a Diablo IV-ben

Diablo IV: Indul a vágóhíd! - Az 1.2.3 Patch Notes MAGYARUL

Patch Notes 1.2.3 Build #47693 (All Platforms)
2023. december 5.

 

JÁTÉKMENET FRISSÍTÉSEK

December 5-től kezdve küzdj meg Zir kegyenceinek légióival, és versenyezz az idővel az új végjáték csúcsdungeonjában, a Zir vágóhídjában (Abattoir of Zir). További információkért látogass el erre a cikkre.

A lehetséges affixek teljes listája mostantól megtekinthető az Enchantment menüben az új View Possible Affixes (Lehetséges affixek megtekintése) gomb segítségével.

A Nightmare dungeon-ból szerezhető glyph tapasztalati pontok száma megnövekedett bizonyos esetekben.

  • Az 1-17. szintek: Nincs változás.
  • Tiers 30-ig: 66-ról 79-re.
  • Tier 50-ig: 106-ról 139-re.
  • Tier 75-ig: 156-ról 239-re.
  • Tier 100: 206-ról 339-re.

A fejlesztő megjegyzése: A játékmenet-adatok és a játékosok visszajelzéseinek áttekintése után felismertük, hogy a magasabb Nightmare Tier-ek teljesítése nem volt olyan kifizetődő, mint ahogy azt eredetileg reméltük, és sok játékos az 50. Tier elérése után abbahagyta. Az XP pontok számának növelését a magasabb szinteken azzal a szándékkal hoztuk létre, hogy a 100. szint teljesítése sokkal jobban megérje, így arra ösztönözzük a játékosokat, hogy tegyék próbára a karaktereiket. Figyelemmel kísérjük, hogy ez a tapasztalatváltozás hogyan hat a játékosokra, és arra bátorítunk benneteket, hogy adjatok nekünk bármilyen visszajelzést ezzel a rendszerrel kapcsolatban.

Bevezettük az NVIDIA Reflex technológia további támogatását. Látogass el az in-game beállításokhoz, hogy engedélyezd ezt a funkciót.

 

HIBAJAVÍTÁSOK

Akadálymentesség

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem mondta be a vámpírerőkhöz szükséges paktumokat.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amely miatt a képernyőolvasó nem működött megfelelően a Steam Deck-en

Dungeons

  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a mechanikus doboz (Mechanical Box) nem jelent meg újra, ha a játékost megölte a boss a Bastion of Faith-ben.
  • Kijavítottunk egy problémát a Fallen Temple dungeonban, ahol a Fallen Temple bálványának elpusztítására vonatkozó célt nem lehetett megfelelően teljesíteni, ha a bálványt azonnal elpusztították.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fallen Temple-ben a debuff hatások elkerülhetőek voltak, amikor kiléptünk a dungeonból és újra beléptünk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Sole Survivor esemény mobjai a Hallowed Ossuaryban zárt ajtók mögött spawnolhattak, ami megakadályozta az esemény „mastery” szintű teljesítését.
  • Helyrehoztunk egy olyan problémát, amikor a Nightmare Dungeons nem resetelődött megfelelően amikor helyi kooperatív játékban játszottunk, miután az összes újjáélesztés elfogyott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Animus-t hordozó szörnyek által spawnolt mobok váratlanul Animus-t hordoztak, ha azok Summoner affixszel rendelkeztek.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a bónusz elemi sebzés affixek sebzése túl alacsonyan vagy túl magasan skálázódott az adott Tierhez képest.

Játékmenet

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Echo of Lilith által végrehajtott támadások nem működtek megfelelően, ha a partyt indító játékos meghalt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Echo of Lilith első Death from Above támadása rosszul volt időzítve és nem mutatta a lövedék indikátor.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Frostburn és az Mother's Embrace sacred és nem ancient formában dropolhatott a Tormented Echo of Varshan-tól a World Tier IV-ben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor gemek továbbra is dropolhattak bizonyos forrásokból, például Avarice ládájából vagy Whisper Cache-ből, Gem Fragments helyett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Werewolf companion-ok által cast-olt Rabies hibásan működött Aspect of Alpha legedary aspecten.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a druidák folyamatosan falnak futhattak, ha a Trample-t használták és egy falba ütköztek közben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Treasure Goblin-ok néha legyőzhetetlenné váltak és elfutottak, ha a játékos a közelükben lovagolt vagy éppen leszállt a lóról. (A goblinoknak elegük van a zaklatásodból, vándor.)

Season of Blood

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Vérszüretelők (Blood Harvesterek) gyorsan eltűnhettek a spawnolás után.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Norvaic bizonyos kooperatív helyzetekben ismételten spawnolhatott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Hatred's Chosen által kinyert Seeds of Hatred-ek nem számítottak bele a Season Journey-be.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amely miatt a Blood Well-ből dropolt Potent Bloodok elérhetetlenné váltak.

A fejlesztő megjegyzése: Egy korábbi Hotfix lehetővé tette a játékosok számára, hogy a Blood Well-en keresztül menjenek, hogy hozzáférjenek a Potent Blood-hoz. Ez a változtatás megszünteti a Blood Well-en való átsétálás lehetőségét, de cserébe a Potent Blood többé nem fog a Blood Well közepén spawnolni, így könnyen felvehető.

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Duriel nem spawnolt, amikor a játékos újra belépett a boss arénába a respawn után.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Helltide és a Blood Harvest térképfelületei nem jelentek meg megfelelően, amikor felderítetlen területre léptünk be.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a bizonyos tárgyak fölött lebegve megjelenő tooltip időszakosan villogott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a lovaglás feloldását leíró szöveg pontatlan volt a kampányt kihagyó játékosok esetében.

A fejlesztő megjegyzése: Ha a kampányt választják a játékosok akik még nem oldották fel a lovaglást, teljesíteniük kell a Donan's Favor küldetést. Ha a kampányt kihagyják, a lovaglás feloldása előtt el kell érniük a 25. szintet. A korábbi tooltip csak a küldetés teljesítését említette, ami a kampány kihagyása esetén irreleváns.

  • A Stash-ben való navigálás kontrollerrel mostantól következetesebb lesz.

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a páncélzat vizuális effektjei teljesen láthatóak maradtak a Concealment skill (Rogue) használata közben. (Lilith mindent lát, ostoba vándor.)
  • Különböző vizuális, teljesítmény- és stabilitásjavítások.

 

Forrás: Blizzard News

Fordította: VtomGe