Path of Exile: Ezen dolgoznak most a készítők

Path of Exile: Ezen dolgoznak most a készítők

Előző hétvégén megnyitottuk a Parh of Exile: Heist ligát. Amióta elindult nagyon sok visszajelzést kaptunk az új tartalomról és szerettünk volna betekintést nyújtani nektek arra, hogy mire számíthattok. Különféle szerveroldali javításokat készítünk, amelyeket a lehető leggyorsabban telepítünk majd.

Mivel ezek nem igényelnek újraindítást a játékban, viszonylag könnyen meg tudjuk oldani.

A hét későbbi részére tervezzünk olyan javítást is, ami játék újraindításával fog járni. Ez a javítás ideális esetben olyan dolgokat tartalmaz, mint néhány bónusz Heist főnök és küldetés és a Heist szörnyek kísértetekként való felhasználásának képessége.
Mielőtt tovább lépnénk ebben a bejegyzésben, kérjük, értsétek meg, hogy sokkal többet dolgozunk, mint ezen a bejegyzésen. Minden apró javítás vagy fejlesztés dokumentálásához, amelyen dolgozunk, lassítanunk kellene a fejlesztéseket annak érdekében, hogy ki tudjuk kommunikálni ezeket a változásokat (lényegében véve a kulcsfontosságú fejlesztőket elvennénk a feladataiktól, hogy segítsenek az információk posztba helyezésében).

Szeretnénk azonban legalább a történések egy részét közölni veletek, hogy legyen elképzelésetek arról, hogy mire számíthattok. 

Torlódási pontok a Heistben:
Csökkentjük a ritka őrök számát, akik összegyűlhetnek a Heist ajtajai mögött. Egyes szörnyek fokozatosan engedik el képességeiket, hogy ne érjen egyszerre sok képesség. Kevesebb szörnyeteg lesz ezekben a pontokban, de amint az ajtó kinyílik, képesek lesznek azonnal indulni. Ennek lehetővé kell tennie, hogy ezek a találkozások könnyebben kezelhetőek legyenek, és kevésbé járjanak el azzal, hogy nagy sebzést kapjunk hirtelen.

A megölt szörnyek növelik a riasztási szintet:
Megoldottuk. Ez nem téma többet.

Kinyitott ládák vs. Riasztási szint
Azt tervezzük, hogy egyensúlyba hozzuk a ládák nyitását a Heist-ben, hogy hogyan befolyásolják a riasztási szintet. A ládák kinyitása a jutalomszobákban sokkal kevésbé fogja emelni a riasztási szintet, és a fő ösvényen lévő ládák valamivel többet fognak emelni rajta. Ez egyszerre normalizálja az eredményeket és alacsonyabb átlagos riasztási szintet ér el a ládák által. Ez valószínűleg balaszolni fogja a láda nyítás, riasztási szint és a ládákból kapott nyeremény hármast.

Szeretnék több Grand Heist tételt kihozni
Egyetértünk. Képes leszel ki portálozni mielőtt a riasztó megszólalna, de jelenleg van egy problémánk, amely azt takarja, hogy rossz helyre portálozol, így elveszíted a kapcsolatot a Heisttel. Ezt kijavítjuk.

A Rogue Harbour Waypoint
"Nem szeretek futni" – Halljuk. Meg fogjuk találni a módját, hogy ezt hatékonyabbá tegyük, de még nem tudjuk pontosan, hogy fog ez kinézni.

Rogue viselkedés
Különböző kérdések merülnek fel az NPC-k viselkedésével kapcsolatban. Különösen egy kérdés van, ahol a Rogue nem rendeli előtérbe a speciális készségeit, amikor erre utasítást kap. Azon dolgozunk, hogy finomítsuk viselkedésüket, aminek meg kell oldania néhány további Heist-kérdést.

Új képesség visszajelzések
Számos visszajelzést láttunk az új képeségekről, de szeretnénk még többet kapni. Ha visszajelzéseitek vannak az új képeségekről, válaszolj erre a bejegyzésre, hogy áttekinthessük. A saját vélemények bevonása fontos.

Kaphatnánk egy jelet mielőtt elhagyjuk a Heistet?
Igen, megjelenik egy figyelmeztetés a harci zónába való belépés előtt, ha megpróbáltok portálozni a Heistből. Ez a probléma kijavítása együtt zajlik a rossz portálozással.

A Crafting Bench nem szürkíti a nem elérhető modokat
Van megoldásunk rá.

A Quest itemek az invertoryban ragadnak elbukott Heist után
Van megoldásunk erre is.

Crashek, eseti Crashek és teljesítmény béli problémák
A szokásoknak megfelelően ezeket szorosan figyelemmel kísérjük és a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémákat.

Robbanás halálkor
Két Heist szörny felrobbant a halálkor. A problémásabb esett, hogy túl sok sebzést adnak le ilyenkor. Ezt csökkenteni fogjuk, illetve megvizsgáljuk a vizuális problémáját.

„Az indulás napja egész jól sikerült néhány apró problémával”
Ez egy nagyszerű mém, de elismerjük, hogy problémák voltak az indítással. Semmi esetre sem volt tökéletes. Sajnáljuk azokat a problémákat, amelyek megakadályozták az embereket a tartalom zökkenőmentes játszásában, és azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabban megoldjuk őket. 

Hogyan lesz az időzítés?
Alapvetően minél hamarabb szeretnénk mindent, de napra készen fogunk tartani benneteket jövőbeli patch notes-okkal olyan gyorsan, ammenyire csak tudunk. Az restartot nem igénylő javításokról tweetelünk, hogy tudatában legyél azoknak, amint azok megjelennek.

Ha bármilyen jelenteni valód van, kérjük, osszd meg őket a hibabejelentő fórumon. Minden beérkezett jelentést ellenőrzünk, de nem tudunk válaszolni rájuk. Köszönünk minden támogatást és visszajelzést. Nagyra értékeljük.

 

Forrás: pathofexile.com

Fordítás: VARI