Diablo II: Resurrected 2.3 Patch Notes

Diablo II: Resurrected 2.3 Patch Notes

JÁTÉKMENET

  • Játék nehézségi szint beállítás lehetősége a menüből - offline játék esetén. Ugyanazt a funkcionalitást biztosítja, mint a régi /players konzol parancs
  • Force Move - “Erőltetett mozgás” beállítási lehetőség a vezérlési parancsoknál - ennek használatakor a karakter a kiválasztott helyre fut, az esetleg ott álló szörnyek megtámadása nélkül.
  • Quick Cast - “Gyors varázslás” opció, mely lehetővé teszi, hogy egy adott funkció billentyű lenyomására rögtön aktivizálódjon a ráprogramozott skill, ne pedig az egérgombra, amit utána még le kellett nyomni.
  • Active Skill Bindings - használatban lévő skill-hozzárendelések ikonsor megjelenítésének lehetősége a normál felület tetején - 16 skill hozzárendelését teszi lehetővé.

 

KÉNYELMI ÉS GRAFIKUS JAVÍTÁSOK

JÁTÉKMENET

  • Bevezetésre került egy vizuális visszajelzés, ami akkor tűnik fel, mikor a karakter elvét egy ütést PvP játékmenetben. (keresd a “Miss Text” opciót a menüben)
  • Állatok, megidézett lények, zsoldosok a játékoshoz teleportálnak ha az túlságosan eltávolodik tőlük
  • Útvonalkövetés fejlesztve a megidézett lények esetében

CHAT & TÁRSASÁG

  • TAB billentyűvel váltogathatunk a csatornák között játékban és a lobbyban.
  • A suttogás üzenetek színe más lett, mint a rendszerüzeneteké
  • A Battle.net Real ID-vel rendelkező barátok mostmár a Real ID-jükkel jelennek meg a listádban

LOBBY MENÜ

  • Vizuális jel mutatja a lobbyban az elnémított vagy ignorált karaktereket
  • Ugyanígy a játékosok szintjét és a használt kiegészítő típusát is külön jel reprezentálja

GRAFIKA

  • NVIDA DLSS (Deep Learning Super Sampling) támogatása. Ennek bekapcsolásához nézz be a grafikus menübe.

EGYÉB

  • Hibaüzenetek pontosítása abban az esetben, ha a játék nem tudja lekérni a szerverről az online karaktert
  • Egy karakter törlésekor a kiválasztott karakter nem az első lesz a listában, hanem a sorrendben a következő

 

HIBAJAVÍTÁSOK

Grafika|Ellenfelek

  • Javítva: néha nem indult el Talic, Korlic és Madawc animációja
  • Javítva: Hell Swarm-ok néha fehéren jelentek meg pár pillanatra, mielőt végső színt kaptak
  • Javítva: Abyss Knight szinezési hibája fagyasztás vagy mérgezés esetén
  • Javítva: Imp halála esetén nem azonos színt kapott, mint életében
  • Javítva: az Amazon Valkyrie nem megfelelő színben jelent meg
  • Javítva: Willowisp-ek nem megfelelő színben tűntek fel

Grafika|Világ

  • Javítva: a robbanó döglött tehén újra megjelenhetett egészben
  • Javítva: bizonyos területeken a játékosok kieshettek / alá/ fölé eshettek a pályának
  • Javítva: titkos objektumok helytelenül lettek megvilágítva
  • Javítva: néhány tárgy random eltünedezett a képernyőről
  • Javítva: néhány tárgy torz geometriával jelent meg
  • Vörös megvilágítás intenzitása újrahangolva a Throne of Destruction pályán
  • Még jónéhány textúra és grafikus hiba javítva

Grafika|Játékosok

  • Javítva: Nekró esetén a Dim Vision effekt megnyúlhatott teleportálás esetén
  • Javítva: Akadozás jelentkezett folyamatos Inferno vagy Arctic Blast varázslása esetén
  • Javítva: Az Assassin Phoenix Strike csapása esetén az animáció a képernyőn maradhatott annak befejezése után is
  • Javítva: A tűzgólem halál-animációja a gólemtől távol jelent meg
  • Javítva: A Wolf és Dire Wolf idézésekor amorf geometriával jelent meg

HANGOK

  • Javítva: kontroller használatakor néhány hang nem hallatszott a beállítások menüben
  • Javítva: nem volt hangeffekt az öv automatikus kitöltésekor kontroller R3-as gombja használatakor
  • Javítva: Classic karakter esetén végtelen ciklusba esett Diablo szövegidézet
  • Javítva: A zene elhallgatott, mikor a Legacy Módot ki/bekapcsolták
  • Javítva: Act3-ban néhány item nem adott hangot, mikor felvették

CRASH és ÖSSZEOMLÁS javítások

  • Javítva: játék összemlott, ha az Act2 zsoldos Jab támadást hajtott végre Delirium Rúnaszó használatával
  • Javítva: a játék bezáródhatott, ha teljesen kitöltötted a csatorna nevét, majd kiválasztottad a legördülő listából
  • Javítva: ritka esetben a játék megakadt a Join Game státuszban azután, hogy nem tudott online játékot létrehozni
  • Különböző apróbb crash javítások

JÁTÉKMENET

Online

  • Javítva: ha többjátékos módban az egyik játékos egy másikhoz tartozó Lélekkövet zúzott össze a Pokolüllőn, az inventory hozzáférhetetlenné vált
  • Javítva: online játékokban a wp kiválaszthatatlanná vált, ha szörnyek lepték el
  • Javítva: Korlic ugrótámadása néha bebugolt
  • Javítva: Ha egy más játékos TPjébe léptél, néha a játék átteleportált egy más területre, mielőtt a faluba értél volna
  • Javítva: kliens-szerver kommunikációs problémák Holy Shield használatakor
  • Javítva: Kereskedés ablakban néha villódzás történt, ha a játékos mozgatta a kurzort az elemek fölött
  • Szinkronizációs és animációs javítások online játékok esetén
  • Javítva: a kereskedés ablak bezáródhatott, mikor új játékos lépett be a játékba
  • Javítva: a játékos hullája addig láthatatlan maradt, amig ki nem választotta, hogy újraéled
  • Javítva: játékosok támadása és skillje nem mindig szinkronizálódott a szerverrel

Játékos képességek

  • Javítva: a max attack speed néha a duplája volt, mint amit a számok indokoltak volna
  • Javítva: egy Druida karakterrel PvP-zve annak megidézet lényeinek élete csak a valóságos ⅓-át mutatták
  • Javítva: a telekinézis nem mindig aktiválta az Ősök oltárát
  • Javítva: Hurrikán használata közben a WP túl sokáig töltött
  • Javítva: Az Assassin Dragon Talon animációja egy extra rúgást is lejátszott
  • Javítva: A Druida Fury képessége nem megfelelő számú ütést mutatott
  • Javítva: A telekinézis képesség használatához mostmár nem szükséges látótávolságban lenni
  • Javítva: a dobás képesség mostmár akkor is kiválasztható, ha épp nem dobható fegyver van nálad
  • Javítva: Fire Wall és a Blaze keresztezésekor azok sebzése összeszorzódott
  • Javítva: A kis eszközképernyő megakadt, mikor Act2-ben az Orifice-n telekinézist használtak
  • Javítva: Városban, más játékoson Enchant használatakor megnyílt a trade képernyő
  • Javítva: Paladin karakterek bizonyos skillek kontrollergombra mappelése estén nem tudták megnyitni a Stash-jüket.
  • Javítva: Bizonyos aurák ki/be kapcsoltak, miközben az inventoryban matattál
  • Javítva: a Paladin rubberbandolt, ha charge-olás közben lefogyott a manája
  • Javítva: Conviction aura elérhetetlenné vált, ha íjat, számszeríjat fogtál
  • Javítva: Shadow Master nem teleportált, mikor Dragon Flight képességet használt
  • Javítva: Néhány esetben a Nekró által felélesztett lények nem voltak megsemmisíthetők (unsummon)

Kontroller

  • A /nopickup mostmár jól működik a PC-s kontrollerek esetén
  • Javítva: ugyanarra a gombra történő skill-hozzárendelés esetén a tooltip hibásan jelent meg
  • Javítva: másik játékos halálakor a mi kontrollerünk is rezeghetett
  • Javítva: a láda és inventory közötti gyorsmozgatás nem mindig működött
  • Javítva: a futás ikon nem mindig jó állapotott mutatott
  • Javítva: ha elfogadtál egy trade-et, majd ezután kilootoltad a hullád, a trade sikeresnek látszott, de valójában nem volt az
  • Javítva: ha egy csatorna végére navigáltál, néha az beakadt, és utána nem lehetett a csatornák közt váltani
  • Javítva: Imbue-zás közben néhány ui gomb nem működött
  • Javítva: R3-al öv feltöltés néha félbeszakadt
  • Javítva: Ha a Quest képernyő nyitva volt, és úgy üzentél, az bezárta a quest ablakot
  • Javítva: A futás/járásra bindelt billentyűparancs néha összeveszett a paladin aurákkal
  • Javítva: ha úgy indítottak egy trade kérést irányodba, hogy te közben a skill-billentyűhozzárendelés menüben voltál, akkor az egész kontroller-irányítás megszünt
  • Javítva: ha nyitva volt az emote-képernyő miközben trade-et indítottak, akkor a két ablak átfedésbe került

Zsoldosok

  • Halott zsoldosok mostantól nem fekszenek a városban a földön
  • Javítva: ha egy játékos, akinek meghalt a zsoldosa csatlakozik egy másik játékba, akkor a halott zsoldos feléledve, de mozdulatlanul állt a játékban
  • Javítva: Act 2 zsoldosok rossz aura ikonnal jelentek meg
  • Javítva: néha a zsoldos nem teleportált a játékossal együtt

Ellenfelek

  • Javítva: stunnolt Grotesque néha nem volt célozható
  • Javítva: a Tomb Viper Méregfelhő támadása tévedésből fizikai sebzést okozott - mostantól ez a helyes, méregsebzést okozza
  • Javítva: Baal némely lövedék vagy fizikai támadása játékosonként eltérő animációval jelent meg
  • Javítva: Death Lord frenzy támadása animáció nélkül ment végbe

Világ

  • Javítva: a szétrúgott gubók (cocoon) néha újra bezáródtak

Stash

  • Ha több aranyat szerettél volna betenni a ládába (fülre), mint ami még épp belefért, akkor semennyi nem került bele

 

TELJESÍTMÉNY

Képességek

  • különböző játékos-képességek optimalizálása

Ellenfelek

  • különböző boss és szörny megjelenések

 

LOKALIZÁCIÓ

  • Javítva: hibás narráció Greiznél, mikor azt mondja: “Who goes there?” - kínaiul
  • Javítva: Kashya narrációja javítva Act1, Quest 5 esetén kínaiul
  • Javítva: szöveg igazítása bizonyos esetekben hibás volt
  • Javítva: nem-angol szövegkörnyezetben a személyes névmások indokolatlan megjelenése
  • Javítva: Baal első legyőzése után néhány szöveg nem jelent meg a chat-ablakban

 

FELHASZNÁLÓ KÉPERNYŐ

Általános

  • Javítva: néhány esetben az ellenséges-játékos kapcsolóra nehezen lehetett rányomni

Kontroller

  • Javítva: néha vörös villanás volt látható, ha életbónuszt adó, vagy más itemet vettél le magadról
  • Javítva: a TP ikon néha nem vált vörössé kontroller használata esetén
  • Javítva: a kurzor néha megakadt az övön, ha dir.pad-ot használtál a zsebek közti navigálásban
  • Javítva: kontroller használatakor néha a Join gomb szürkévé vált a lobbyban, ha más becsatlakozott a játékba
  • Javítva: a játékos néha nem tudott a játék-létrehozás gomb alá navigálni kontrollerrel
  • Javítva: Baal életvonala hibásan került megjelenítésre kontroller használata esetén

Zsoldosok

  • Javítva: kontroller esetén néha a zsoldos skilljei rossz sorrendben kerültek megjelenítésre

Chat

  • Javítva: ha a csatornák listája már akkora volt, hogy görgető sáv vált szükségessé, és ekkor kiléptél a csatornáról, nehézkes volt visszagörgetni a lista elejére
  • Javítva: néhány hosszú chat-üzenetet levágott az ablak
  • Javítva: a chatbe linkelt item helyett egy másik jelent meg, mikor rákattintottál
  • Javítva: a chat ablak megakadályozta a skill használatát
  • Javítva: a /whois parancs használata usernév nélkül mostmár nem duplán reagál

Lobby

  • Javítva: gombok feliratának igazítása
  • Javítva: kijelölt és vonszolt szöveg addig nem jelent meg, amig el nem engedte a játékos az egérrel
  • Javítva: különböző szövegkijelölési anomáliák

Automap

  • Javítva: a térkép néha nem mutatta a már felderített részeket, mikor visszatértél
  • Javítva: gyors teleportálás esetén néha nem jelent meg a kijárat a térképről

Inventory

  • Javítva: kontroller esetén az Imbue és Add Socket ablakokban hibásan jelentek meg a feliratok

Felület

  • Javítva: az elpusztíthatatlan itemek néha nem jelentek meg a karaktereden a menüben
  • Hibaüzenet megjelenítése, ha 15 karakternél hosszabb nevet adnak meg egy játéknak
  • Javítva: a credits képernyőn néha elhallgatott a zene
  • Javítva: az ESC gomb nyomvatartásakor a kilépő képernyő villódzott
  • Javítva: túl magas sisak viselése esetén a Lobby képernyő levágta a karakter tetejét
  • Javítva: új karakter létrehozása után azok néha nem megfelelő sorrendben vagy helyen jelentek meg a főmenüben
  • Javítva: elromlott, 0 durability-s tárgyak immár nem jelennek meg rajtad a főmenüben

Beállítások

  • Javítva: néhány felirat rossz igazítással jelent meg
  • Javítva: néha megakadt a kontroller vezérlés, ha a HDR kalibrációs képernyőn billentyűzet / kontroller között váltottál

Panelek és a HUD

  • Javítva: néhány felirat rossz igazítással jelent meg
  • Javítva: a Nekró osztálykijelzése levágásra került a Party képernyőn nagybetűs megjelenítési módban
  • Javítva: Legacy módba váltás során néhány felirat összezsugorodott
  • Javítva: A WP menü eltűnt bizonyos skillek használatakor, ha előtte nyitva volt.

 

Forrás: Blizzard US Forum

Fordította: Héger András