Diablo IV: Drágaszágaim - Öt gyűrű mind fölött - Az 1.2.2 Patch Notes MAGYARUL

A Diablo IV november 7-én megjelenő javítócsomagjának magyar fordítása

Diablo IV: Drágaszágaim - Öt gyűrű mind fölött - Az 1.2.2 Patch Notes MAGYARUL

Patch Notes 1.2.2 Build #46837 (All Platforms) – 2023. November 7.

 

JÁTÉKMENET FRISSÍTÉSEK

 

Maligant gyűrűk

Öt új „unique” gyűrű került a játékba, minden osztályhoz egy-egy. Ezek az előző szezonban ( Season of the Malignant) népszerű erőkön alapulnak, és azonnal elérhetőek mind a szezonban és Eternal-ban.

Ring of Red Furor (barbár)

  • Miután 3 másodpercen belül elköltöttél 100 Fury-t, a következő Hammer of the Ancients, Upheaval vagy Death Blow garantált kritikus találat lesz, és 10-30% (multiplikatív) bónusz kritikus találati sebzést okoz.

Tal Rasha's Iridescent Loop (varázsló)

  • Minden egyes általad okozott elemi sebzéstípus (cold, fire, shadow, poison stb) után 4 másodpercig 10-15% megnövelt sebzést kapsz. Újabb elemi sebzés frissíti az összes bónuszt.

Airidah’s Inexorable Will (druida)

  • Ultimate skill hatására, majd 5 másodperccel azután ismét behúzza a távoli ellenségeket, és 0,5-1,0 fizikai sebzést okoz nekik. Ez a sebzés 1%-kal növekszik minden 1 pontnyi Akaraterővel (Willpower), amivel rendelkezel.

Writhing Band of Trickery (Rogue)

  • A Subterfuge képesség használata egy Decoy csapdát hagy maga után, amely folyamatosan gúnyolódik és becsalja az ellenséget. A Decoy csapda 3 másodperc után felrobban és 2.0-3.0 árnyék sebzést okoz. 12 másodpercenként fordulhat elő.

Ring of the Sacrilegious Soul (Nekromanta)

  • Automatikusan aktiválja a következő képességeket a körülötted lévő hullákon:
  • Csontváz idézése 1-2 másodpercenként.
  • Tetemrobbanás (Corpse explosion) 1-2 másodpercenként.
  • Hullacsápok (Corpse tendrils) 8-16 másodpercenként.

Fejlesztői megjegyzés: A Maligant gyűrűk létrehozása egy módja annak, hogy a játékosok körében nagy visszhangot kiváltó, népszerű szezonális tartalmakat újra bevezessük olyan módon, hogy azok a szezonon túl és az Eternalban fennmaradjanak.

 

Season of Blood

  • A következő módosítások történtek a Sanguine Battery eseményhez.
  • Az oszlopok életereje 75%-ról 85%-ra nőtt.
  • Az oszlopok javítási ideje 3 másodpercről 1 másodpercre csökkent.

 

HIBAJAVÍTÁSOK

 

Season of Blood

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Lord Zir harcban a többi ellenség (add mob) nem kábult el, amikor Lord Zir elkábult.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a „Metamorphosis” vámpír erő nem adta meg az ideiglenes mozgássebesség-bónuszokat.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Anticipation vámpír erő nem mutatta a Cooldown Reductiont az ultimate képességeknél, amikor a városban voltunk.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Hectic vámpírerő nem csökkentette a  „charge” képességgel rendelkező skillek idejét.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a “Battle of Fear” és a “Faith”szezonális küldetés teljesíthető volt a Szezonális küldetés 3. fejezetének befejezése nélkül.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a vámpírerők fejlesztő gombjával akkor is lehetett interakcióba lépni, amikor nem állt rendelkezésre új vámpírerő, így 25 Potent Blood-t elpazarolt a játékos
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy Lord Zir nem tudott újra éledni, ha a játékos túl gyorsan lépett vissza a boss arénába a respawn után.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a kitérés (evade) és a nem sebző skillek kiválthatták a Hemomancy-t.

 

Dungeonok és események

  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Luban's Rest dungeonban a zárt ajtó mögé spawnolt ellenség akadályozta a továbbjutást.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor szörnyek megjelenhettek egy Nightmare Portal helyéről, miután a portál teleportálódott vagy megsemmisült.

 

Küldetések

  • Többször előfordult, hogy a küldetésjelző eltűnt, amikor több küldetés után elhagyta a játékos a területet.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Prava és lovagjai megállhattak a területen való előrehaladásban a „Scouring of Caldeum” küldetés során, ha bizonyos eliteket távolról öltek meg a “Kill Demons Attacking from Above” küldetés során.

 

Játékmenet

  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy Lilith még mindig indíthatott hatásos területre ható támadásokat, miután legyőzték a „Echo of Lilith” első fázisát követően.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Angelbreath vagy a Healing Potions-ök véletlenszerűen spawnolhatott, amikor a The Beast in the Ice spawnolt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a követők elakadhattak, amikor oda-vissza mentek egy átjárón.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor az „Inner Sight” nem hatott megfelelően a kiképzőbábuk ellen.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a nekromanta minionok és druida companion-ok nem támadták kiképzőbábukat.

 

Akadálymentesítés

  • Javítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta megfelelően a 999 feletti életerőt.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a PS4 képernyőolvasója nem olvasta fel az összes szöveget a kereskedők kijelzőjén.

 

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Hatred's Chosen buffhoz kapcsolódó achievementeket nem kapták meg a játékosok megfelelően.
  • Különböző vizuális, teljesítmény- és stabilitásjavítások.

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: VTomGe