Diablo IV Patch Notes 1.0.4 - MAGYAR fordítás

Apró, de fontos frissítést adott ki a Blizzard a Diablo IV-hez. A végén a lényeg!

Diablo IV Patch Notes 1.0.4 - MAGYAR fordítás

A Diablo IV csapata újabb javítócsomagot tett közzé és szorgalmasan figyelik a visszajelzéseiteket. Amint olyan javításokat vezetnek be, amelyekkel zökkenőmentessé tehetik a Sanctuaryban szerzett tapasztalataitokat, frissíteni fognak és jelzik, hogy a javítások PC-re, Xboxra, PlayStationre vagy az összes platformra vonatkoznak-e.

Hibajavítások

Játékmenet

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Enhanced Frozen Orb sebzési szorzója nem megfelelően érvényesült.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Vortex-affixszel rendelkező ellenségek a védettségen keresztül is osztottak sebzést.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor az Elixir of Expertise 10%-kal csökkentette az erőforrásköltséget a megjelenített 20%-os érték helyett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Paragon táblán elhelyezett Subdue Glyph sebzésbónusza bármely célpontra érvényesült, ahelyett, hogy csak a Vulnerable célpontokra vonatkozott volna.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Barbár Whirlwind képessége rövid időre leállt a csatornázással, amikor egy Cooldown képességet használtunk a használata közben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a barbár Earthstriker's Aspect garantált Overpower buffja bármely más buff megszerzésekor elfogyott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos karakter lefagyott a Rogue's Shadow Step képesség használata közben, ha a célpont hatótávolságán kívül használták.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos nem tudott forogni, ha egy channeling képességet használt egykezes fegyverrel és nem volt felszerelve a másik kezében semmi.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Elátkozott tekercsek (Cursed Scrolls) tekercsek a Gyűlölet mezején (Fields of Hatred) alacsonyabb lehűlési idővel rendelkeztek, mint a megjelenített 5 perces cooldown idő.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Hatalom Kódexén (Codex of Power) keresztül feltett, flat damage sebzést okozó Aspectek a játékos szintjével skálázódtak a tárgy ereje helyett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a nekromanta árnyékmágusok (Shadow Mages) nem alkalmaztak extra árnyéksebzést a Shadowblight Key-passzívon keresztül.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a csaló halál (Cheat Death) effektek nem léptek működésbe, ha lovon ülve haltál meg.

Küldetések és Dungeonok

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a The Blind Eye küldetés során nem jelent meg egy átjáró, ami megakadályozta a továbblépést.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Whispers from the Past (Suttogások a múltból) küldetés során az Mother's Judgement (Az anya ítélete) ellenség azelőtt spawnolt, hogy a játékos belépett volna az összecsapásba.
  • Több olyan problémát is kijavítottunk, amikor a küldetés előrehaladása blokkolódott, ha a játékos bizonyos sorozatban városi portált használt.
  • Különböző egyéb problémák kijavítása, amelyek megakadályozták több küldetés előrehaladását.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Forgotten Depths dungeonban egy fogollyal kevesebbet kellett kiszabadítani, mint amennyit terveztünk.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Witch of the Wastes küldetés során Wejinhani-ba teleportálva a játékosnak el kellett dobnia a Vial of Quicksilver fiolát, annak ellenére, hogy a város engedélyezett terület a küldetéshez.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Cultist's Refuge, Howling Warren és Luban's Rest dungeonokat nem lehetett befejezni, ha a Butcher megjelent, de nem ölték meg.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nightmare Dungeonban a Death Pulse Affix-szel megölt Treasure Goblinok a halál utáni robbanással a tervezettnél lényegesen több sebzést okoztak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Mirage küldetést nem lehetett megfelelően befejezni.

UI

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor konzolon a fiókok összekapcsolásához használt QR-kód nem megfelelő méretű volt, ami megnehezítette a beolvasását.
  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Legendary Aspectek imprint-költsége pontatlanul jelent meg.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a konzolos játékosok nem tudtak navigálni a boltban, miután használták a Buy More Platinum gombot.
  • Javítottuk a hibát, amikor az Upgrade Glyph tab nem zárult be, miután eltávolodtunk az Awakened Glyphstone-tól.
  • Javítottunk egy olyan hibát, amikor az itemek által feloldott Skilleknek a tooltip-ben nem volt gomb-hozzárendelési lehetőség.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor egy nem teljes stack a kontollerrel való játék közben egy teljes stack-nek jelent meg az eszköztárban.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a World Boss legyőzéséért járó heti jutalom (Weekly Reward Cache) elérhetőnek jelent meg, ha a főnök legyőzéséért aktív suttogás (Whisper) volt, még akkor is, ha a ládát már korábban kinyitották.

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Arlo NPC-vel nem lehetett interakcióba lépni.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fields of Hatred Killer Cosmetic Setből hiányoztak a druida, a nekromanta és a rogue sisakjai.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy az istállókereskedőnél kapható Sturdy Saddle Cosmetic kozmetikum ára a játékos karakter szintjével skálázódott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékosok az Alzuuda Fields of Hatred zónában a Seething Abomination boss-t olyan helyre tudták csalogatni, ahol kárt tudtak okozni neki, de az nem tudta őket megsebezni.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Mount Cosmetics nem jelent meg megfelelően, ha aktív lovon alkalmazták.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a kamera a halálpontról visszapásztázott a respawn pontra, ahelyett, hogy azonnal mozdult volna a játékosok esetében a Local Co-Op-ban.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos és az NPC eltűnt egy párbeszédsorozat alatt, ha a játékos aktívan egy Conduit szentély hatása alatt állt. (A démoni trükkök ismét lecsapnak!)
  • Különböző lokalizációs javítások.
  • Különböző egyéb kezelőfelület és hozzáférhetőségi javítások.
  • További stabilitási, teljesítménybeli és vizuális fejlesztések minden platformon.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a varázslók offhand tárgyain lévő transzmogok bármilyen Inventory-művelet végrehajtása után visszaálltak.

Játékmenet-kiigazítások

  • A Helltide ládák mostantól egyedi (unique) tárgyakat dobhatnak.
  • A Vhenard, Brol és Cyhrach nevű főnökök életereje és sebzéskibocsátása csökkent.
  • A material-stackek felső határa 9999-ről 99999-re emelkedett.

 

Forrás: Blizzard News